|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Starfield i TES 6 dogonią XXI wiek; rewolucyjne zmiany w silniku Bethesdy
| |
Firma Bethesda informuje, że silnik graficzny, który wykorzystywany jest przy tworzeniu Starfield i The Elder Scrolls VI, został poddany gruntownej renowacji. Według Todda Howarda będą to największe zmiany, jakie zajdą w silniku Creation (powstałym na bazie starego Gamebryo) od czasów The Elder Scrolls IV: Oblivion.
Informacja pojawiła się jako część oficjalnego komentarza do wczorajszej transakcji, w ramach której Microsoft nabył Zenimax i Bethesdę za 7,5 miliarda dolarów. Wejście pod parasol tak dużej firmy ma zapewnić deweloperom pracującym nad Starfield i The Elder Scrolls VI niezbędne narzędzia potrzebne do rozwoju silnika.
Ewoluowaliśmy wraz z każdą generacją konsol. Od modyfikacji do Fallout 4 na konsoli, które pobrano ponad miliard razy, aż po najnowsze technologie napędzające Xboksa Series S i X. Nowe konsole zostały zoptymalizowane pod ogromne światy, które uwielbiamy tworzyć. Skok generacyjny objawia się nie tylko w przypadku jednostki graficznej, ale także w mocniejszym procesorze i streamowaniu danych z dysku SSD. Dzięki temu byliśmy w stanie odświeżyć nasz silnik graficzny. Jest to największy skok jakościowy od czasów The Elder Scrolls IV: Oblivion. Nowe technologie napędzą naszą nową markę - Starfield - oraz The Elder Scrolls VI.
Źródło:
"Musiol" - GRY-OnLine
|
Klemens
| 2020-09-22 13:53:15
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|